За кошти міського бюджету (150 тис.грн), у грудні 2021 року реконструйовано витяжку на харчоблоці школи-саду.
Щиро вдячні за підтримку і розвиток матеріальної бази школи-саду.
Листопад 2021 видався врожайним на добро!
На початку місяця школа-сад, від упправління освіти Херсонської міської ради, отримала 3 банка білої фарби.
Щиро вдячні за пітримку!
Щира вдячність людині, яка творить добро - Юрію РОЖКОВУ! Нещодавно школі-саду надано спонсорську допомогу - миючі та дезінфікуючі засоби які вкрай необхідні для забезпечення сантрно-епідеміологічного режиму.
Днями, на харчоблоці школи-саду замінено 3 старих вікна, на нові - металопластикові.
Хочу подякувати депутатові міської ради Ігорю ЖИТЧЕНКО за підтримку та створення комфортних умов для роботи на харчоблоці - тепло, світло, затишно.
Наразі ведуться роботи, силами технічного персоналу, по ремонту відкосів (штукатурка, шпаклівка, побілка).
Враховуючи складне матеріальне становище родин, відповідно до звіту голови батьківського комітету школи, благодійні внески від батьків з лютого по травень 2021 року не надходили.
Враховуючи складне материальне становище родин, відповідно до звіту голови батьківського комітету школи, благодійні внески від батьків у січні 2021 року не надходили.
У січні 2021 року за рахунок субвенції з державного бюджету наданої місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2020 роц отримано:
набір для креслення -3 шт;
стул офісний - 1 шт,;
макет скелета - 1 шт;
шафа 3-х секційна - 1 шт;
шафа 2-х секційна - 1 шт;
комплект "Флорбол" - 1 шт;
Комплект для гри в бадмінтон - 1 шт.;
стіл учительський 1 шт;
парти одномістні -10 шт;
стільці - 10 шт.
У січні 2021року школа-сад отримала від благодійної організації "Мангуст" (Рожков Ю.Г.) вживані, але в дуже гарному стані: стільці -9 , шкільні столи - 38. Столи та стільчики розподілили між класами та дитячим садочком..
До уваги батьків!!!
ЗЗСО, НВК (школи), Гімназії - розрахунковий рахунок благодійні внески ( для оплати за харчування ) з 01.01.2021 З М І Н Е Н О : UA 918201720314231019302035762
ДKCУ м.Київ, код ЄДРПОУ 02146713
На превеликий жаль, але кошти від батьків, до фонду школи з липня по грудень 2020 року, включно, - не надходили. (на підставі звіту голови батьківського комітету школи-саду).
до початку нового 2020-2021 навчального року в Молодіжній ЗОШ-саду І-ІІ ступенів №40 проведено ряд заходів щодо підготовки до нового навчального року, а саме:
- Створено методичний кабінет у якому: переобладнано та зроблено косметичний ремонт, покладено лінолеум, підведено швидкісний Інтернет 3G, оновлено шафи для документації методобєднань учителів;
- Змінено інтер’єр частини холу І поверху – понад 500 м2;
- Пофарбовано підлогу частини холу І поверху – 250 м2 (23 банки - фарбу надав Рожков Ю.Г.);
- Пофарбовано підлогу приймальної;
- Облаштовано під вхід та вихід пожежний вихід для учнів 8-9 класів;
- Зроблено ремонт пожежного виходу: пофарбовано, побілено, зроблено відмосток для безпечного пересування учнів, нанесено розмітки пересування;
- Підключено до мережі Інтернет початкової школи та дитячої групи;
- Нанесено розмітки пересування по школі для відповідних класів;
- Придбано драбину 6,40 м. за рахунок субвенції Антонівської селищної ради – 5000 тис.
- Реконструкція внутрішньої системи водопостачання – частково – 100 м.п.;
- Поточний ремонт внутрішньої мережі електропостачання;
- Частково зроблено чистку системи каналізації – 100, потребує заміни труб – 100м;
- Зміна автоматів на харчоблоці – 8, розетки – 10 шт;
- Ремонт марміту ;
- Проведено ремонт у підсобному приміщені та кабінеті де проводяться заняття з музики, історії, фізики ;
- За благодійні внески батьків проведено косметичні ремонти у класних приміщенях 1, 2, 5 класів;
- Здійснено косметичний ремонт у бібліотеці ( пофарбовано стелажі, поповнено меблями: 2 столи і 12 стільців, надані благодійним фондом «Мангуст» , Рожков Ю.Г.)
За бюджетні кошти:
- замінено 4 теплообмінника;
Здійснено повірку:
- газового лічильника і коректора; напоромірів – 2 шт., термоманометри – 2 шт, здійснено замір контру опору заземлення;
- Перезаряджено 7 вогнегасників;
- Отримали 2 пірометри ( 1 - для школи, 1- для дитячого садочку);
- Паперові рушнички – 6 шт.;
- Бланідаз-300 в гранулах - 3 упаковки по 1 кг;
- Бланідаз рідкий – 1 шт., 1 л;
- Мило дезінфікуюче -1 шт.,5 л;
- Деззасіб (спрей) для рук – 1 шт., 1 л.
У серпні 2020 року за кошти субвенції Антонівської селищної ради придбано драбину - 6,4м на суму 5000 тис.грн.
У червні 2020 року благодійних та спонсорських внесків не надходило.
у липні 2020 року благодійних та спонсорських коштів не надходило
Витяг
ПРОТОКОЛ
звітних зборів перед колективом
Молодіжної загальноосвітньої школи-саду І-ІІ ступенів №40 Херсонської міської ради
від 12червня 2020 року
присутні:
члени педагогічного та трудового колективу -20 чол.,
зважаючи на карантин поважних гостей не запрошували,
презентація викладена на Google Диску
Порядок денний:
Звіт директора Молодіжної загальноосвітньої школи-саду І-ІІ ступенів №40 Херсонської міської ради Тетяни ВАСЮНІНОЇ про свою діяльність на посаді протягом 2019-2021 навчального року
Слухали: директора Молодіжної загальноосвітньої школи-саду І-ІІ ступенів №40 Херсонської міської ради Тетяну ВАСЮНІНУ про свою діяльність на посаді протягом 2019-2020 навчального року.
Звіт складався з розділів, а саме:
– загальна інформація про школу;
– кадрове забезпечення закладу;
– методична робота;
– навчальна діяльність учнів;
– виховна та позакласна робота;
– правовиховна робота;
– соціальний захист;
– профорієнтаційна робота;
– співпраця з батьками;
– збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників;
– стан охорони праці та безпеки життєдіяльності;
– фінансово–господарська діяльність;
– управлінська діяльність.
Директор школи-саду Тетяна ВАСЮНІНА розкрила роботу школи-саду в 2019-2020 навчальному році. Відмітила як позитивні, так і негативні сторони діяльності.
Ухвалили: Оцінити роботу директора школи Тетяни Васюніної
у 2019-2020 навчальному році задовільною ( на достатньому рівні) та намітити завдання на наступний 2020/2021 навчальний рік.
Голова зборів Олена СНАЦЬКА
Секретар зборів Ірина БУЛИЖИНА
https://drive.google.com/file/d/1lJJueLhVNgWwVZ9vIp9IKF4IGjGZmwwK/view?usp=sharing
У травні 2020 року спонсорських та благодійних внесків не надходило.
У квітні 2020 року спонсорських та благодійних внесків не надходило.
У березні 2020 року спонсорських та благодійних внесків не надходило.
У лютому 2020 року спонсорських та благодійних внесків не надходило.
звіт
про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
січень 2020 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
Бюджетні кошти |
|
|
|
178720,28 |
Заробітна плата працівників |
||
375,0 |
вода |
||
6586,93 |
світло |
||
1945,0 |
Інші послуги |
||
Морозильні камери -2; |
|||
Плита електр.,4 комфрна, з духовою шафою |
|||
Батьківські кошти |
4434,60 |
харчування 5-8 кл. |
|
2522,0 |
ГПД |
Молодіжна загальноосвітня школа-сад І-ІІ ступенів №40Херсонської міської ради отримала 2морозильні камери та електричну плиту з духовою шафою. Щиро вдячні управлінню освіти Херсонської міської ради.
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Звертаємо вашу увагу на зміну реквізітів:
Дошкільна група :
оплати послуг за харчування:- UA248201720314241003201035762
благодійні внески: UA 528201720314221003302035762
школа-сад:
оплати послуг за харчування:- UA188201720314271002201035762
благодійні внески: UA 468201720314251002302035762
Фінансовий звіт
Молодіжної загальноосвітньої школи – саду І – ІІ ступенів № 40
Херсонської міської ради
За звітній період грудень 2019 рік
|
Бюджетні кошти:
|
|
1 |
Витрачено всього грн. а саме |
|
|
Заробітна плата |
232643,34 |
|
Енергоносії та інші |
224478,22 |
|
Харчування вихованців дошкільної групи учнів 1 – 4 кл. , пільгових категорій |
16750,53 |
|
Всього: |
473872,09 |
2 |
Кошти від надання додаткових освітніх послуг Не здійснюються |
|
|
Надійшло |
0 |
|
Витрачено |
0 |
3 |
Матеріальні цінності від фізичних та юридичних осіб (благодійної допомоги) на суму |
|
|
Надійшло у вигляді канцторів на суму |
901,30 |
|
Витрачено |
901,30 |
|
Залишок |
0 |
4. |
Батьківські кошти за харчування учнів: 5-8 класів , ГПД |
5206,80 |
За кошти бюджету придбано компенсатор об’єму води (розширювальний бак) для газової котельні, на суму 7889,0 грн.
За рахунок субвенції Антонівськоїселищної ради придбано 5
сучасих комп’ютерів на суму 50,0 тис.грн
У грудні, за підтримки управління освіти Херсонської міської ради, з метою створення в закладі освіти локальної комп’ютерної мережі провайдера доступу до Інтернет, у закладі встановлено та налаштовано мережеве обладнання
12 грудня 2019 подано службову на ім’я начальника управління освіти, щодо виділення додаткових коштів на здійснення реконструкції харчоблоку та кімнати для миття посуду.
у грудні 2019 подано службову, щодо виділення додаткових коштів на придбання та монтаж модуля нагріву конденсаційного МН-120К для забезпеченя якісної роботи котельні, рієнтовна вартість робіт -180,0 тис.грн. Сподіваємося на пітримку депутатів міської ради.
Фінансовий звіт
Молодіжної загальноосвітньої школи – саду І – ІІ ступенів № 40
Херсонської міської ради
За звітній період листопад 2019 рік
|
Бюджетні кошти:
|
|
1 |
Витрачено всього грн. а саме |
|
|
Заробітна плата |
212243,72 |
|
Енергоносії та інші |
23798,3 |
|
Харчування вихованців дошкільної групи учнів 1 – 4 кл. , пільгових категорій |
16750,53 |
|
Всього: |
252792,55 |
2 |
Кошти від надання додаткових освітніх послуг Не здійснюються |
|
|
Надійшло |
0 |
|
Витрачено |
0 |
3 |
Матеріальні цінності від фізичних та юридичних осіб (благодійної допомоги) на суму |
|
|
Надійшло |
470,76 |
|
Витрачено |
470,76 |
|
Залишок |
0 |
4. |
За рахунок субвенції Антонівського селищної ради придбано 10 комп’ютерів для комп’ютерного класу |
50,0 тис.грн |
Розрахунок забезпечення потреби на одного учня в Молодіжній загальноосвітній школі-саду І-ІІ ступенів №40 Херсонської міської ради |
||||
Найменування |
кіл-ть на 1 дит. в місяць |
вартість |
кіл-ть на 1 дит. на рік |
Всього на рік (грн.) |
гр.1 |
гр.2 |
гр.3 |
гр.4 |
гр.5=гр.3*гр.4 |
офісний папір |
|
95 |
0,5 пач. |
47,50 |
рукавиці гумові для прибирання |
|
15 |
1 шт. |
15,00 |
крейда біла (пачка) |
|
60 |
0,5 пачки |
30,00 |
Віник |
|
30 |
0,05 шт. |
2,50 |
Відро оцинковане |
|
160 |
0,05 шт. |
3,00 |
Відро для сміття |
|
80 |
0,05 шт. |
1,50 |
Пакети для сміття |
|
2 |
1 шт. |
2,00 |
швабра |
|
70 |
0,05 шт. |
3,50 |
Ганчірка для дошки |
|
15 |
0,05 шт. |
0,75 |
Ганчір"я для миття підлоги |
|
25 |
1 шт. |
25,00 |
Ганчір"я для прибирання |
|
15 |
1 шт. |
15,00 |
мило туалетне (кускове) |
50-60 гр. |
7 |
9 шт. |
45,00 |
мило господарче |
|
7 |
2 шт. |
14,00 |
сода кальцинована (пачки) |
0,5 пачки |
13 |
6 шт. |
36,00 |
деззасоби для поверхонь та прибирання ("Белізна поверхня") |
50 мл |
18 |
0,6 літра |
10,80 |
Дезрозчин для приготування "Санидес" |
60 л./9 таблеток |
1 |
108 шт. табл. |
77,80 |
туалетний папір |
0,5 рул. |
2,5 |
4,5 рул. |
22,50 |
рушник паперовий |
|
15 |
1 шт. |
15,00 |
Набір ножів |
|
300 |
1 набір. |
300,00 |
Дошка кухонна |
|
50 |
10 шт. |
500,00 |
Толокушка |
|
30 |
1 шт. |
30,00 |
Терка |
|
50 |
1 шт. |
50,00 |
Миска |
|
80 |
10л-2 шт. |
160,00 |
Каструля |
|
450 |
20 л-1 шт. |
450,00 |
Каструля |
|
400 |
15л-1 шт. |
400,00 |
Відро емальоване |
|
150 |
10л-1 шт. |
150,00 |
Сковорідка |
|
300 |
2 шт. |
600,00 |
Друшляк |
|
60 |
1 шт. |
60,00 |
Драбина |
|
2500 |
1шт. |
2500,00 |
Сокира |
|
150 |
2 шт. |
300,00 |
Набір терпугів |
|
300 |
1 набір |
300,00 |
Коло для шліф.машинки |
|
15 |
20шт. |
300,00 |
Набір свердел |
|
300 |
1 набір. |
300,00 |
Лампочки LED |
|
50 |
100шт. |
500,00 |
Пасатижі з ізольованими ручками |
|
250 |
1 шт. |
250,00 |
Замок дверний |
|
200 |
10шт. |
2000,00 |
засоби пожежогасіння |
|
0 |
|
4600,00 |
вогнегасник порошковий |
|
600 |
2 |
1200,00 |
сокира |
|
200 |
2 |
400,00 |
лом |
|
300 |
2 |
600,00 |
багор |
|
300 |
2 |
600,00 |
лопата |
|
250 |
2 |
500,00 |
покривало вогнезахисне |
|
900 |
1 |
900,00 |
відро пожежне |
|
300 |
2 |
600,00 |
фарба водоємульсійна |
|
250 |
3 |
750,00 |
щітка, валики для фарбування |
|
20 |
50 |
1000,00 |
Всього |
|
8773,5 |
|
20415,30 |
|
|
|
|
|
директор школи-саду |
Тетяна Васюніна |
кошторис видатків на 2019--2020 н.р.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6000 |
Спеціальний рахунок Для надходження благодійної допомоги:
р/р 31552382235762
ГУДКУ Херсонської обл.
МФО 852010
Код 02146713
Молодіжна ЗОШ-сад І-ІІ ступенів № 40 ( оплата за харчування 5-8кл, ГПД; надання благодійної допопомги на розвиток закладу)
Фінансовий звіт
Молодіжної загальноосвітньої школи – саду І – ІІ ступенів № 40
Херсонської міської ради
За звітній період жовтень 2019 рік
|
Бюджетні кошти:
|
сума |
1 |
Витрачено всього грн. а саме |
|
|
Заробітна плата |
212999,73
|
|
Енергоносії та інші |
36780 |
|
Харчування вихованців дошкільної групи учнів 1 – 4 кл. , пільгових категорій |
14076,44 |
|
Всього: |
263856,17 |
2 |
Кошти від надання додаткових освітніх послуг
|
|
|
Надійшло |
0 |
|
Витрачено |
0 |
3 |
Матеріальні цінності від фізичних та юридичних осіб (благодійної допомоги) на суму |
|
|
Надійшло |
6736,76 |
|
Витрачено |
6736,76 |
|
Залишок |
0 |
Порадник для батьків
ЩОДО залучення та ВИКОРИСТАННЯ благодійних внесків
«ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ ГОЛОВИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
0800 50 40 77
Повна загальна середня освіта є обов’язковою і безоплатною. Будь які вимагання внесків до фонду школи/класу, на ремонт класу незаконні. І не припустимо тиснути на батьків та проявляти булінг, щодо їх дітей. Ст.189 Кримінального кодексу України
Щороку навчальний заклад повинен формувати бюджетний запит до районного управління освіти для формування кошторису, щодо фінансування (ремонт, канцелярія, миючі засоби тощо).
За необхідності навчальний заклад може звернутися за допомогою до благодійників, якими можуть виступити й батькиу учнів
Оприлюднення інформації про перелік потреб, їхню вартість та коло осіб, які використовуватимуть цю допомогу є обов'язковим. Батьківські комітети
Основне завдання - не збір грошей, а співпраця з директором та місцевою владою, щоб забезпечити фінансування школи.
Мають право створювати благодійні фонди відповідно до чинного законодавства, у тому числі контролювати надходження і розподіл грошей, брати участь у вирішенні інших питань, передбачених статутом цих фондів відповідно до Примірного положення про батьківські комітети (ради) загальноосвітніх навчальних закладів
Не мають право змушувати до благодійництва. Якщо примушують сплатити конкретну суму – сміливо скаржитесь правоохоронцям. Ніхто не зобов'язаний виконувати те, що вирішили батьківські комітети.
Благодійний внесок
Благодійна діяльність регламентується законодавчими актами та нормативними документами
Благодійність може існувати, але виключно на добровільних засадах та за бажанням батьків без встановлених сум з боку школи, чи когось з інших батьків. Батьки не зобов’язані щось купувати для школи. Допомагати навчальному закладу чи ні - це Ваше особисте рішення. u Здійснюється виключно у безготівковій формі
або товарами (за умови складання договору).
Якщо благодійний внесок у грошовій формі слід зазначати цілі, на які внесок призначається. Якщо благодійник не вказує цілі, то керівник навчального закладу може направити благодійні кошти на першочергові потреби, пов'язані з основною діяльністю. Як зробити благодійний внесок? u Переказ благодійних внесків Ви можете здійснити через спеціальний розрахунковий рахунок навчального закладу, що розміщений на інформаційному стенді та на сайті закладу. Запам'ятайте! Благодійні внески не можуть прийматися працівниками навчального закладу
Проконтролюй!
Благодійник має право здійснювати контроль за цільовим використанням його внесків. Пам`ятайте про обов`язковість особистого звітування керівника перед загальними зборами. Проконтролюй!
u Запропонуйте батькам класу/групи створити контрольно- ревізійну групу при батьківських комітетах з метою забезпечення прозорості діяльності. Фінансовий звіт
Наполягайте на перерахуванні коштів на спецрахунок навчального закладу в Держказначействі. Тільки за цієї умови цільове використання коштів буде обов’язковим для керівництва, за яке воно нестиме персональну відповідальність. Фінансовий звіт Заклади освіти та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих, як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством (відповідно до Ст. 30 Закону Про освіту). Перелік нормативних документі законодавством (відповідно до Ст. 30 Закону Про освіту)
Перелік нормативних документів • Конституція України • Цивільний кодекс України • Бюджетний кодекс України • Кримінального Кодексу України • Адміністративний кодекс • Закони України: «Про освіту» «Про загальну середню освіту» «Про вищу освіту» «Про дошкільну освіту» «Про благодійну діяльність та благодійні організації» «Про громадські об'єднання» «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
На підставі заяв голів батьківських комітетів 5та 4 класів надійшли благодійні внески у вигляді будівельних матеріалів на суму 396 грн та миючих засобів на суму 105 грн.: відповідно.:
миючі засоби Гала - 13,98 грн МАГАЗИН "ЕВА" ІН 328877484634
фейрі - 26.99 грн
милонід - 44.99грн
будівельні матеріали:магазин СТРОЙ-КА, ИК 3130908950
емаль алкоидDELFI - 299,80
УАЙТ-СПИРИТ - 18.79 ГРН
валик малярний - 2Х19.20+ 38.40 грн
герпеинт 150 - 40.00
На
виконання ЗУ "Про освіту"
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти1.
Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.
Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом..
Перелік
додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.
ШАНОВНІ батьки,небайдужі мешканці селища Молодіжне, депутати
різного рівня, представники Антонівської селищної ради!
Адміністрація Молодіжної загальноосвітньої школи-саду І-ІІ ступенів №40 Херсонської міскої ради надає повні реквізити на отримання благодійної допопомоги (рахунок за призначенням) :ПРИВАТБАНК, р/р 31552382235762, МФО 852010.
Запрошую усіх небайдужих долучатися до розвитку нашого маленького, але дуже затишного закладу освіти. Будьте небайдужими та щедрими у наданні допомоги щодо створення якісних умов освітнього процесу у школі-саду.
Заздалегідь Вам щиро вдячні
Доброго дня шановні гості, батьки, особи що їх замінюють, мешканці селища, які долучилися до участі в нашому заході. Щиро Вам усім вдячна за небайдужість до роботи школи-саду.
Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2018 – 2019н.р.
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів», керуючись примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільни, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 року № 178 та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно - громадської системи управління освітою, поєднання державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в навчальних закладах сьогодні проводиться звіт згідно запланованої структури.
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, Законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
З0 червня 2019 року закінчується дія контракту перебування мене на посаді директора школи-саду. Проте, 15 травня 2019 року, відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора Молодіжної ЗОШ-сду І-ІІ ступнів № 40 ХМР, за результатами якого, наказом управління освіти ХМР № 475-К вд 22.05.2019, мене призначено на посаду директора школи-саду з 01 липня 2019 року, терміном – 6 років. Тому ми продовжимо уже розпочату з Вами роботу щодо розвитку закладу згідно з вимогами чинного законодавства.
Відразу ж хочу відзначити, що робота директора і колективу нероздільні і в чомусь директор направляє колектив, а ще частіше саме колектив змушує директора робити ті, чи інші дії. Тому, доповідаючи про свою роботу, я весь час буду опиратись на роботу колективу, а які питання будуть невисвітлені - прошу мене відкоригувати у своїх виступах.
Переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей - шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом
Сподіваємося шановні батьки, вчителі, жителі селища, продуктивно співпрацювати у вирішенні всіх проблем шкільного життя. На закінчення хочеться побажати колегам душевної наснаги , терпіння , впевненості у власних силах , любові до професії та успішних звершень творчих планів і задумів. Спасибі всім вчителям та батькам за співпрацю та порозуміння
звіт
про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
квітень 2019 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
23124,65 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
56185,10 |
Тех.пр. |
||||
113652,72 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
5495,74 |
|
Нарахування на заробітну плату |
|
|
13219,92 |
|
||||
26739,63 |
|
||||
|
|||||
|
487,50 |
вода |
|
||
|
1371,98 |
світло |
|
||
2115,96 |
|||||
|
40731,89 |
газ |
|
||
58614,20 |
|||||
10717,60 |
Інші послуги |
||||
звіт
про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
березень 2019 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
21623,42 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
57684,05 |
Тех.пр. |
||||
118503,62 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
26374,97 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
4757,15 |
Тех.пр. |
||||
11414,36 |
Пед.пр |
||||
|
|||||
|
162,50 |
вода |
|
||
162,50 |
|||||
|
4105,24 |
світло |
|
||
7315,70 |
|||||
|
48104,25 |
газ |
|
||
67913,58 |
|||||
972,20 |
Вивіз сміття |
||||
12262,80 |
Інші послуги |
звіт
про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
лютий 2019 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
23008,40 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
53685,12 |
Тех.пр. |
||||
110283,91 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
5266,01 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
11954,19 |
Тех.пр. |
||||
24668,17 |
Пед.пр |
||||
|
|||||
|
150,00 |
вода |
|
||
|
6072,40 |
світло |
|
||
13217,19 |
|||||
|
3725,28 |
газ |
|
||
|
6080,29 |
||||
771,80 |
Вивіз сміття |
||||
10048,76 |
Інші послуги |
звіт
про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
січень 2019 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
22935,47 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
52562,84 |
Тех.пр. |
||||
109315,28 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
5249,96 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
12244,32 |
Тех.пр. |
||||
24219,04 |
Пед.пр |
||||
|
|||||
|
187,50 |
вода |
|
||
|
світло |
|
|||
|
100304,44 |
газ |
|
||
|
33154,41 |
- Із бюджету на функціонування закладу у 2018році витрачено 3 343 893,89 грн.:
- На заробітну плату
- Дошкільної групи – 260886,25грн
- Технічного персоналу –655138,68грн
- педагогічних працівників – 1 231 311,85грн
Нарахування на заробітну платню:
- дошкільна група – 60 798,43 грн
- техперсонал – 144 285,76 грн
- педпрацівники – 272 980,59 грн;
Оплата комунальних послуг:
- вода – 4786,98 грн
- світло – 19189,88 дс
- світло – 44333,73 школа
- газ – 328 088,58 грн.
- газ – 322 093,25 грн.
Депутат обласної ради Рожков Ю.Г.
- коврове покриття розміром 4,25 х4 метри;
- столи - 3 (2 - учнівські, 1- учительський);
- монітор – 1;
- дошки зелені – 3 шт;
- вішалки – 9 шт.
- 25 банок фарби для підлоги;
- роутер для інтернету -1;
Антонівська селищна рада Семенчев І.І.
- Пісок - 10 тон.
- Пісок - 2 тон
- Гравій – 2 тон
звіт про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
грудень 2018 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
21286,74 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
56315,11 |
Тех.пр. |
||||
100738,49 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
5166,20 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
13366,86 |
Тех.пр. |
||||
22589,64 |
Пед.пр |
||||
|
|||||
|
1000,0 |
вода |
|
||
|
3105,24 |
світло |
|
||
3315,70 |
|||||
|
185310,75 |
газ |
|
||
|
101048,36 |
||||
звіт про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
листопад 2018 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
21584,89 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
60175,32 |
Тех.пр. |
||||
95603,65 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
4930,19 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
13198,12 |
Тех.пр. |
||||
21058 |
Пед.пр |
||||
|
|||||
|
537,0 |
вода |
|
||
|
1373,25 |
світло |
|
||
4119,74 |
|||||
|
25871,34 |
Інші послуги |
|
||
|
|||||
Батьківські внески |
|
|
|
||
|
160,0 |
Залишок на 30.11.2018 |
|
||
|
1550 грн. |
надійшло |
|
||
|
1710,20 грн. |
Тюлеві фіранки |
|||
|
|||||
Усього витрачено |
1710,20 |
звіт про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
жовтень 2018 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
23113,60 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
72161,68 |
Тех.пр. |
||||
104419,89 |
Пед.пр |
||||
|
|
||||
|
6018,01 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
17911,79 |
Тех.пр. |
||||
22924,88 |
Пед.пр |
||||
|
|||||
|
425,0 |
вода |
|
||
|
1393,59 |
світло |
|
||
4180,78 |
|||||
|
1325,03 |
Інші послуги |
|
||
|
звіт про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
вересень 2018 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
||
Бюджетні кошти |
|
|
|
||
|
20069,76 |
Д/с |
Заробітна плата працівників |
|
|
36009,84 |
Тех.пр. |
||||
108292,03 |
Пед.пр |
||||
164371,63 |
|
||||
|
4415,35 |
Д/с |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
7402,23 |
Тех.пр. |
||||
23824,25 |
Пед.пр |
||||
364385,09 |
|
||||
|
168,42 |
вода |
|
||
|
402,19 – д/с |
світло |
|
||
1206,55- школа |
|||||
|
7095,89 |
Інші послуги |
|
||
|
537 629,77 |
||||
Батьківські внески |
|
|
|
||
|
961,78 |
Залишок на 01.09.2018 |
|
||
|
0 |
без надходжень |
|
||
|
240.0 |
Папір офісний |
2 пачки |
||
|
100,0 |
віники |
|
||
89,0 |
Книга канцелярська |
2 шт |
|||
|
100,0 |
Паливо ля газонокосилки |
|||
Усього витрачено |
529,0 |
||||
залишок | 432,78 | ||||
Спецрахунок |
0 |
Не надходило |
|
||
|
|||||
Станом на 22.08.2018 року школа-сад готова до роботи у новому 2018-2019 навчальному році.
За підтримки батьківської громадськості зроблено:
- косметичні ремонти в усіх класних кабінетах;
- класне приміщення для першокласників відремонтовано відповідно до вимог НУШ;
- переобладнано кабінет трудового навчання силами педагогічних працівників, батьків, будівельними матеріалами придбаними за бюджетні кошти;
За спонсорські кошти придбано фарбу для підлоги першого та другого поверхів, технічними працівниками школи-саду здійснено фарбування .
Антонівською селищною радою надано для потреб школи пісок та щебінь.
Здійснено благоустрій шкільної, пришкільної території; спортивної площадки та ями для стрибків.
Розпочалися ремонтні роботи по підготовці школи-саду до роботи у новому 2018-2019 навчальному році:
- закінчився ремонт санітарної кімнати для юнаків
12.06.2018 року в Молодіжній загальноосвітній школі-саду І-ІІ ступенів № 40 Херсонської міської ради з метою прозорості , відкритості і демократичності управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності відбувся звіт керівника перед колективом та громадськістю.
За підсумками відкритого голосування роботу директора школи-саду Васюніної Тетяни Павлівни визнано задовільною.
12.06.2018 року в Молодіжній загальноосвітній школі-саду І-ІІ ступенів № 40 Херсонської міської ради відбулося урочисте вручення свідоцтв про базову загальну середню освіту учням 9 класу.
Ось і промайнули 9 років, вони були сповнені переживань, успіхів, поразок. Та школярі подолали усі труднощі й отримали свої перші у житті документи. Усього отримали свідоцтва 16 учнів, з них - 1 з відзнакою (Уманська Дарина Вадимівна);
Як було приємно дивитися на цих унікальних, талановитих, обдарованих діток, котрі від щирого серця дякували батькам за те, що вони ростили їх, виховували, а педагогам слали слова подяки за їхній нелегкий труд, терпіння і доброту.
Ми щиро вітаємо дев’ятикласників з отриманням першого документа про освіту, бажаємо їм здоров’я, наснаги, сили та витримки.
звіт про надходження та використання бюджетних та спонсорських коштів
травень 2018 року
найменування |
витрати |
ціль |
примітка |
Бюджетні кошти |
|
|
|
|
214472,37 |
Заробітна плата працівників |
|
|
46611,81 |
Нарахування на заробітну плату |
|
|
862,49 |
вода |
|
|
4741,05 |
світло |
|
|
13414,20 |
газ |
|