З 22 листопада 2021 року по 26 листопада 2022 року в школі проходив тиждень математики в початковій школі.

Мета тижня:

·       підвищення інтересу учнів до предмету;

·       формування пізнавальної активності розширення кругозору учнів;

·       формування креативних комунікативних умінь;

·       розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів;

·    систематизація методичних прийомів і форм організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.

Впродовж тижня на уроках математики проводились інформаційні хвилинки «Математичний десант» про цікаві факти з життя видатних вчених математиків. На перервах школярі переглядали мультфільми, уроки тітоньки сови «Арифметика - малятко». 24 листопада учні 1-4 класів навчилися грати в гру «Хрестики-нулики». Також діти утворювали фігури з танграму «Цілий світ у квадратику паперу».

Вихованці дошкільної групи показали свої вміння в конструюванні з рахувальних паличок.

Учні мали можливість перевірити свої теоретичні знання з математики, розгадуючи загадки та збираючи прислів’я.

Проведені заходи:

• надали можливість учням розкрити свої організаторські, творчі, інтелектуальні здібності та відчути себе талановитою особистістю;

 

• проявити пізнавальний інтерес до вивчення математики.

В умовах сучасності перед педагогом постає проблема − навчити дитину ставити перед собою цілі і завдання, знаходити способи їх вирішення, а головне знаходити потрібну інформацію для вирішення поставленого питання серед величезної кількості джерел інформації. Всім нам відомо, що краще запам'ятовується те, що цікаво, емоційно забарвлене.

Саме для того, щоб вивчене залишилось в пам'яті дитини, щоб вона могла навчитися користуватися тими знаннями, які отримала на заняттях, щоб вона захотіла самостійно розширити свої знання з даного питання на уроках в 4 класі (учитель Інна БОКОВА) ми використовувуємо лепбук.

 

Він інформативний, багатофункціональний, сприяє розвитку творчості, уяви, має дидактичні властивості. Крім того є засобом художнь−естетичного розвитку дитини, залучає його до світу мистецтва. Структура і зміст лепбука доступні дітям, він забезпечує ігрову, пізнавальну, дослідницьку та творчу активність всіх вихованців. Процес створення лепбука дозволяє дитині бути учасником всього процесу, на будь якому з його етапів.

Пізнання завжди починається з безпосереднього споглядання, з спостереження речей, явищ, тобто з безпосередньої взаємодії людини з виучуваними предметами за допомогою органів чуття. Щоб пізнати невідомий предмет, дитина повинна його з усіх боків оглянути, визначити форму, колір, твердість, смак, запах тощо. При виконанні практичних завдань учні розглядають предмети, аналізують явища і процеси, порівнюють їх між собою і з раніше вивченими, роблять узагальнення, застосовують знання на практиці.

Саме для більш кращого засвоєння матеріалу з учнями 3 класу (вчитель Оксана ПРИТУЛА) на уроці «Я досліджую світ» під час вивчення теми «Людина. Організм людини» було використано різноманітна наочність. Також діти працювали в групах, що в свою чергу розвиває комунікативні здібності учнів.

Такі форми роботи для дітей початкової школи є дуже цікавими. Вони залюбки приймають участь і в ході роботи ведуть себе дуже активно.

 

 

У дружбі наша сила

      22 лютого 2021 року учитель початкових класів Нікітіна Анастасія Сергіївна провела виховний захід під назвою «У дружбі наша сила», до якого були залучені учні 2 класу.

    Досить творчо підходячи до свого уроку та плануючи його, вона підібрала такі форми роботи, під час яких учням не було часу просто сидіти. Усі були залучені до справи.

     Заняття розпочалося проведенням вправи «Привітання у дружньому колі», що нагадує нам усім відому ранкову зустріч.

     До вправи «Мікрофон» було залучено «Квітку Дружби», яку учні передавали один одному по колу та говорили побажання та компліменти.

     Учні гарно попрацювали усно, обговорювали оповідання, прочитане вчителем, та розгадували прислівя.

 

     У кінці діти під керівництвом учителя створили «Квітку Дружби», яка стала символом проведеного заходу.

Лепбуки – це підсумковий результат спільної роботи з дітьми та гарний метод вивчення, запам’ятовування теми, який будується за шаблоном і складається з безлічі кишеньок, вкладок, віконець, пересувних елементів, картинок і т. д.

Також робота з ним спрямована на розвиток та навчання дітей. Легка для дитячого сприйняття ігрова форма цих матеріалів сприяє швидкому засвоєнню знань та отриманню нових навиків.

Розгорнувши лепбук можна знайти ігри та завдання, приказки та прислів’я на відповідну тему.

Учні 1 класу під керівництвом учителя Тетяни ВОЙТКО 17.02.2021 року на уроці «Я досліджую світ» виготовили лепбук на тему «Зима», у якому вмістили все необхідне про цю пору року, а саме: створили картотеки "Птахи та тварини взимку", «Прислів'я та приказки», розмістили загадки, гру "Збери малюнок".

 

 Дітям було цікаво виготовляти лепбук і вивчати з нього матеріал. 

Проведення ранкових зустрічей з учнями початкових класів є важливою складовою освітнього процесу. Саме під час таких зустрічей діти опановують науку спілкування, розвивають спостережливість та уміння працювати в групі.

Тема ранкових зустрічей лютого місяця у третьому класі (класний керівник Оксана ПРИТУЛА) присвячена розширенню пізнання учнями у життєвого простору, знання дітей про мрії та бажання.

            Піклування одне про одного, відчуття емоційної безпеки, потрібної для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті якості, що відображають суть ранкової зустрічі.

У нашій школі завжди проводяться цікаві, сучасні та оригінальні заходи. В них, зазвичай, поєднані як інтелектуальні, так і духовно-фізичні цікавинки. Не виняток і шкільний квест-урок у 4 класі на тему «Подорож стежинками здоров’я».

Мета гри-квесту «Подорож  стежинами здоров’я» – сприяти отриманню школярами  знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я.

Проведення гри-квесту сприяло не тільки формуванню в учнів необхідних компетенцій, актуалізації наявних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально - розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, що володіє системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, готової протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища.

 

Проведення заходу забезпечило створення сприятливих психологічних умов для ефективної взаємодії в групі, самопізнання учасників гри. 

     

  

З метою формування екологічної культури у молодших школярів в Молодіжній школі-саду № 40 пройшов тематичний Тиждень природознавства, який тривав з 12 по 16 жовтня.

Тиждень розпочався проведенням лінійки, на якій учні були налаштовані на участь у заходах протягом тижня. Бесіда «Люби природу і оберігай наш рідний веселковий край» збагатила знання дітей про природу, сприяла бережливому ставленню до тварин, рослин. До конкурсу стіннівок «Краса Землі у різні пори року» активно долучились вчителі та учні початкових класів.

Педагоги глибоко розуміють основні екологічні проблеми сьогодення. Тому не випадково були показані чудові презентації «Лікарські рослини» для учнів 1 - 2  класів, «Зимуючі птахи» для учнів 3 - 4  класів та кінофільм «Вода – джерело життя на планеті Земля» для учнів 1—2 класів.

Одна з найважливіших ідей естетичного виховання школярів – формування потреби творити. Створення виставки дитячих поробок з природних матеріалів захопило і вчителів, і учнів, і батьків.

Виставка малюнків «Дивні рослини» і «Дивні тварини», в якому взяли участь школярі 1-4 класів, сприяла усвідомленню краси природи як унікального явища. Учні уявили, які тварини та рослини можуть мешкати на інших планетах і зобразили свої фантазії на папері. 

       Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка  потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі.

       Вона дає можливість спілкуватися "очі в очі", створюючи чудовий психологічний контакт і водночас об'єднує дітей.

      Тема ранкових зустрічей першого місяця навчання в 4-му класі " Мій скарб - моя родина".

 

      Протягом вересня 2020 року ранкові зустрічі пробуджували у дітей пізнавальні інтереси до історії свого родоводу, виховували почуття любові та вдячності до своєї родини, учили взаєморозумінню, закладали в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками і вчинками.

      Уміння говорити й слухати є найважливішими якостями, які необхідні для демократичної культури. Учні молодших класів щодня вчаться висловлювати свою точку зору, чути відмінні думки своїх друзів, аналізувати їх. Ранкова зустріч дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях, а педагогам – моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування.

Тема ранкових зустрічей у вересні 2020 року в 3-му класі: «Подорожуємо і відкриваємо світ».

Протягом місяця діти на ранкових зустрічах дізнавалися дуже багато цікавих фактів про Україну, про її історичні та культурні пам’ятки, а також вчилися тому, як потрібно мандрувати не забруднюючи навколишнє середовище.

 

Ранкові зустрічі забезпечують настрій для сумлінного навчання, створюють клімат довіри в класі протягом всього дня!

10 вересня, в рамках проведення місячника безпеки руху дітей «Увага! Діти на дорозі!», було проведено конкурс малюнків на асфальті «Дай руку, вулице!», у якому взяли участь учні 1-4 класів.

Робота над створенням малюнків почалася з гарного настрою. Діти разом зі своїми класними керівниками активно взялися за роботу, жваво обговорюючи ідеї. Команди допомагали одна одній, обмінюючись думками, крейдою і навіть членами команд.

 

За 40 хвилин діти створили справжню красу! На шкільному майданчику з’явилися фантастичні вулиці з дорогами, машинами, переходами, сфітлофорами, дорожніми знаками, і звичайно ж, - уважними пішоходами. Дітям дуже сподобалася така форма роботи, вони не тільки показали свій хист в малюванні, а ще й повторили правила дорожнього руху, пригадали які є знаки, значення кольорів світлофора.

17 березня 2019 року у 1 класі Молодіжної ЗОШ-саду  І-ІІ ступенів № 40 пройшло свято "Прощавай букварик".

Учні співали пісні,танцювали, розповідали вірші, грали в ігри" Відгадай слово", "Склади слово", "Протилежні слова".

На згадку про свято Читанка подарувала дітям книжечки.

У рамках тижня "Транспорт " з 18 по 22 лютого 2019 року у Молодіжній загальноосвітній школі-саду І-ІІ ступенів №40 для учнів 1 класу  проведені  заняття, на яких діти збагатили  свої знання з цієї теми, на практиці впевнитись у необхідності знань правил дорожньої безпеки.

19 лютого 2019 року до Молодіжної загальноосвітньої школи-саду І-ІІ ступенів № 40 Херсонської міської ради, згідно з планом дитанційного навчання у ресурсному центрі Нової української школи, відбувся візит учителів перших класів Жовтневської ш-с № 86 та Херсонської гімназії № 3 Херсонської міської ради.

Учитель початкових класів Каравацька О.М. призентувала урок  Я досліджую світ з теми:"Види транспорту". Під час уроку використовувалися ІКТ, метод гронування, стіна слів, робота в групах та інші методи рекомендовані НУШ.

Гості отримали задволенння та залишили позитивні відгуки від уроку.

     У рамках тижня "Спорт " з 04 по 08 лютого 2019 року у Молодіжній загальноосвітній школі-саду І-ІІ ступенів №40 учні 1 класу ознайомилися із різними видами спорту, узагальнили та систематизували свої знання про спорт; вивчили вірші про  здоровий спосіб життя, дізналися про відомих українських спортсменів.

    На уроках математики рахували  види спорту;  порівнювали кількість досягнень у спорті різних відомих спортсменів.

      На уроках української мови діти складали асоціативний кущ на тему " Спорт", читали твори про здоровий спосіб життя  та складали речення за малюнками.

         На уроках мистецтва , використовуючи різні техніки, учні робили вироби "Спорт очима дітей".

      Тиждень закінчився спільним  заняттям для вихованців дитячого садка та учнів 1-4 класів "У пошуках золотого ключика"

Учні із задоволенням ділилися своїми враженнями один з одним та з батьками.

     У рамках тижня "Світ захоплень " з 14 по 18 січня  2019 року у Молодіжній загальноосвітній школі-саду І-ІІ ступенів №40 учні 1 класу ознайомилися із зимовими святами та розвагами, узагальнили та систематизували свої знання про зиму; вивчили нові колядки, щедрівки, вірші про зиму.

    На уроках математики рахували  справжні та паперові сніжки, сніжинки;  порівнювали розміри сніговиків.

      На уроках української мови діти складали асоціативний кущ на тему " Зима", читали твори та складали речення за малюнками на зимову тематику.

      Тиждень закінчився відкритим уроком " Зимові розваги" та спільним заняттям із дитячим садочком " Конструювання. Конструктор Lego.Місто майбутнього."

Учні із задоволенням ділилися своїми враженнями один з одним.

18 січня  2019 року Молодіжна ЗОШ-сад І-І ст. № 40 з метою забезпечення наступності дошкільної та початкової ланки освіти з першокласниками та вихованцями дитячого садка  проведено спільне заняття " Конструювання. Конструктор Lego.Місто майбутнього."

Заняття розпочалося ранковою зустріччю, під час якої  діти розповіли календар погоди, закріпили знання про пори року,зимові місяці та їх ознаки; дізналися багато нового про конструктор Lego.

      У теплій та радісній атмосфері діти збудували Лего-місто.

 Заняття  закінчилося декламуванням віршу " Я живу на Україні" та гарними побажаннями один одному.


У рамках тижня "Космос" з 10 по 14 грудня 2018 року у 1 класі Молодіжної загальноосвітньої школи-саду І-ІІ ступенів №40 учні ознайомилися з новими словами, понятями повязаними з космосом.Разом з батьками створили макети планет. 

На уроках я досліджую світ зробили макет Сонячної системи, розфарбовували розмальовку  "Земля", виконували різні цікаві завдання на відтворення послідовності.

На уроках математики рахували  небесні тіла, порівнювали їх кількість та розміри.

На уроках навчання грамоти діти записували та читали назви небесних тіл, придумали казку "Наша подорож у космос".

Тиждень закінчився переглядом серій з мультфільму "Фіксики" про космос та розмовою про вчених, відомих космонавтів. Учні із задоволенням ділилися своїми враженнями один з одним.