В умовах сучасності перед педагогом постає проблема − навчити дитину ставити перед собою цілі і завдання, знаходити способи їх вирішення, а головне знаходити потрібну інформацію для вирішення поставленого питання серед величезної кількості джерел інформації. Всім нам відомо, що краще запам'ятовується те, що цікаво, емоційно забарвлене.

Саме для того, щоб вивчене залишилось в пам'яті дитини, щоб вона могла навчитися користуватися тими знаннями, які отримала на заняттях, щоб вона захотіла самостійно розширити свої знання з даного питання на уроках в 4 класі (учитель Інна БОКОВА) ми використовувуємо лепбук.

 

Він інформативний, багатофункціональний, сприяє розвитку творчості, уяви, має дидактичні властивості. Крім того є засобом художнь−естетичного розвитку дитини, залучає його до світу мистецтва. Структура і зміст лепбука доступні дітям, він забезпечує ігрову, пізнавальну, дослідницьку та творчу активність всіх вихованців. Процес створення лепбука дозволяє дитині бути учасником всього процесу, на будь якому з його етапів.

Пізнання завжди починається з безпосереднього споглядання, з спостереження речей, явищ, тобто з безпосередньої взаємодії людини з виучуваними предметами за допомогою органів чуття. Щоб пізнати невідомий предмет, дитина повинна його з усіх боків оглянути, визначити форму, колір, твердість, смак, запах тощо. При виконанні практичних завдань учні розглядають предмети, аналізують явища і процеси, порівнюють їх між собою і з раніше вивченими, роблять узагальнення, застосовують знання на практиці.

Саме для більш кращого засвоєння матеріалу з учнями 3 класу (вчитель Оксана ПРИТУЛА) на уроці «Я досліджую світ» під час вивчення теми «Людина. Організм людини» було використано різноманітна наочність. Також діти працювали в групах, що в свою чергу розвиває комунікативні здібності учнів.

Такі форми роботи для дітей початкової школи є дуже цікавими. Вони залюбки приймають участь і в ході роботи ведуть себе дуже активно.

 

 

У дружбі наша сила

      22 лютого 2021 року учитель початкових класів Нікітіна Анастасія Сергіївна провела виховний захід під назвою «У дружбі наша сила», до якого були залучені учні 2 класу.

    Досить творчо підходячи до свого уроку та плануючи його, вона підібрала такі форми роботи, під час яких учням не було часу просто сидіти. Усі були залучені до справи.

     Заняття розпочалося проведенням вправи «Привітання у дружньому колі», що нагадує нам усім відому ранкову зустріч.

     До вправи «Мікрофон» було залучено «Квітку Дружби», яку учні передавали один одному по колу та говорили побажання та компліменти.

     Учні гарно попрацювали усно, обговорювали оповідання, прочитане вчителем, та розгадували прислівя.

 

     У кінці діти під керівництвом учителя створили «Квітку Дружби», яка стала символом проведеного заходу.

Лепбуки – це підсумковий результат спільної роботи з дітьми та гарний метод вивчення, запам’ятовування теми, який будується за шаблоном і складається з безлічі кишеньок, вкладок, віконець, пересувних елементів, картинок і т. д.

Також робота з ним спрямована на розвиток та навчання дітей. Легка для дитячого сприйняття ігрова форма цих матеріалів сприяє швидкому засвоєнню знань та отриманню нових навиків.

Розгорнувши лепбук можна знайти ігри та завдання, приказки та прислів’я на відповідну тему.

Учні 1 класу під керівництвом учителя Тетяни ВОЙТКО 17.02.2021 року на уроці «Я досліджую світ» виготовили лепбук на тему «Зима», у якому вмістили все необхідне про цю пору року, а саме: створили картотеки "Птахи та тварини взимку", «Прислів'я та приказки», розмістили загадки, гру "Збери малюнок".

 

 Дітям було цікаво виготовляти лепбук і вивчати з нього матеріал. 

Проведення ранкових зустрічей з учнями початкових класів є важливою складовою освітнього процесу. Саме під час таких зустрічей діти опановують науку спілкування, розвивають спостережливість та уміння працювати в групі.

Тема ранкових зустрічей лютого місяця у третьому класі (класний керівник Оксана ПРИТУЛА) присвячена розширенню пізнання учнями у життєвого простору, знання дітей про мрії та бажання.

            Піклування одне про одного, відчуття емоційної безпеки, потрібної для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті якості, що відображають суть ранкової зустрічі.

У нашій школі завжди проводяться цікаві, сучасні та оригінальні заходи. В них, зазвичай, поєднані як інтелектуальні, так і духовно-фізичні цікавинки. Не виняток і шкільний квест-урок у 4 класі на тему «Подорож стежинками здоров’я».

Мета гри-квесту «Подорож  стежинами здоров’я» – сприяти отриманню школярами  знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я.

Проведення гри-квесту сприяло не тільки формуванню в учнів необхідних компетенцій, актуалізації наявних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально - розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, що володіє системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, готової протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища.

 

Проведення заходу забезпечило створення сприятливих психологічних умов для ефективної взаємодії в групі, самопізнання учасників гри.